Prašome prisijungti į savitarnos portalą savitarna.mokijonava.lt ir užpildyti
formą „Sutarties sudarymas“.
Norint sudaryti sutartį su paslaugų tiekėjais: UAB „Jonavos paslaugos“, UAB „Jonavos vandenys“ ir UAB „Jonavos šilumos tinklai“, jūs turite pateikti:
- VĮ „Registrų centras“ nekilnojamo turto išrašą;
- Asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą;
- Notaro patvirtinantį įgaliojimą, jei kreipiasi ne savininkas.
Visais atvejais, kai turite klausimų dėl sąskaitų pateikimo, atsiskaitymo ir kt., kreipkitės į Vieningą klientų aptarnavimo centrą tel. 8 700 44 877.
· Darbo laikas: I-IV 7.00-16.00, V 7.00-14.00
· Pietų laikas: I-IV 11.00-11.45, V - be pietų pertraukos
Sąskaitas už komunalinės paslaugas galite apmokėti:
- Klientų savitarnoje „MOKI Jonava“;
- UAB „Jonavos paslaugos“ kasose;
- Kitose sąskaitoje nurodytose įmokų surinkimo vietose.
Jeigu prisijungus prie paskyros matote ne savo duomenis, skambinkite tel. į Vieningą klientų aptarnavimo centrą 8 700 44877, skambinantiems iš užsienio +370 349 20720 arba praneškite el. paštu info@jonavospaslaugos.lt.
· Darbo laikas: I-IV 7.00-16.00, V 7.00-14.00
· Pietų laikas: I-IV 11.00-11.45, V - be pietų pertraukos
Jeigu neatsimenate slaptažodžio arba keletą kartų suvedus neteisingą slaptažodį paskyra buvo užblokuota, siūlome atnaujinti slaptažodį. Pasinaudokite funkcija „Pamiršote slaptažodį?” tituliniame puslapyje ir įveskite savo el. pašto adresą. Nurodytu el. paštu bus atsiųsta slaptažodžio keitimo patvirtinimo nuorodą, kurią paspaudus pasikeiskite slaptažodį ir jį išsaugokite.
Pasikeitus slaptažodžiui, jungiantis prie savitarnos būtina naują slaptažodį suvesti rankiniu būdu.
Jeigu nepavyksta prisijungti prie savitarnos, susisiekite tel. 8 700 44877 arba el. paštu info@jonavospaslaugos.lt.
Jeigu turite daugiau nei vieną administruojamą objektą, kitus galite pridėti paspaudus nuorodą „Pridėti sutartį“, esančią viršutinės ekrano dalies dešinėje pusėje (praskleidus mokėtojo duomenų lauką Vardenis, Pavardenis) ir užpildžius sutarties atpažinimo informacijos laukus.
Unikalus mokėtojo kodas klientui suteikiamas paslaugų tiekimo sutarties sudarymo metų, naudojamas įskaitant mokėjimus, formuojant sąskaitas, identifikuojant klientą jo kreipimosi metu.
Kiekvieną mėnesį sąskaitas gausite paskyroje pasirinktu būdu:
- popierinės - pristatomos pagal gyvenamąjį adresą į pašto dėžutę;
- elektroninės – siunčiamos paslaugų sutartyje arba savitarnos paskyroje nurodytu elektroniniu paštu.
Visas sąskaitas galite peržiūrėti ir atsisiųsti savitarnoje „MOKI Jonava“ – „Sąskaitos ir mokėjimai“ dalyje arba kreipkitės į Vieningą klientų aptarnavimo centrą telefonu 8 700 44877 arba el. paštu info@jonavospaslaugos.lt.
· Darbo laikas: I-IV 7.00-16.00, V 7.00-14.00
· Pietų laikas: I-IV 11.00-11.45, V - be pietų pertraukos
Rekomenduojame visada mokėti prisijungus prie savo „MOKI Jonava“ paskyros.
Svarbu! Negalite mokėti vietiniu pavedimu!
Mokėtina suma savitarnoje „MOKI Jonava“ gali būti rodoma tol, kol mūsų nepasieks Jūsų apmokėjimo duomenys.
Mokėjimai yra įskaitomi tuomet, kai pinigai yra gaunami į mūsų įmonės atsiskaitomąją sąskaitą.
Kreipkitės į Vieningą klientų aptarnavimo centrą telefonu 8 700 44877 arba el. paštu info@jonavospaslaugos.lt.
Kreipkitės į Vieningą klientų aptarnavimo centrą telefonu 8 700 44877 arba el. paštu info@jonavospaslaugos.lt.
Kiekvienam naujam klientui yra suteikiamas unikalus Mokėtojo kodas. Jeigu atlikote mokėjimą nurodydami buvusio kliento duomenis – mokėjimas bus automatiškai įskaitytas pagal pateiktą informaciją.
Kreipkitės į Vieningą klientų aptarnavimo centrą telefonu 8 700 44877 arba el. paštu info@jonavospaslaugos.lt.
Įmoką galite susigrąžinti pateikę mokėjimą įrodantį dokumentą (kvitą, pavedimo kopiją) bei prašymą su nurodyta atsiskaitomąja banko sąskaita į kurią būtų galima atlikti grąžinimą. Prašymą galite pateikti el. paštu info@jonavospaslaugos.lt.
Mokėjimai yra įskaitomi tuomet, kai pinigai yra gaunami į mūsų įmonės atsiskaitomąją sąskaitą
El. pašto adresu info@jonavospaslaugos.lt pateikite VĮ Registrų centro išrašą apie perregistruotą nuosavybę arba notarinę pirkimo–pardavimo sutartį.
Norėdamas gauti pažymą apie atsiskaitymą už komunalines paslaugas savininkas gali užpildyti prašymą atvykęs į Vieningą klientų aptarnavimo centrą, adresu Klaipėdos g. 17, Jonava, arba Moki Jonava savitarnoje prisegdamas asmens dokumentą arba įgaliojimą atstovauti patalpos savininką, RC pažymą. Pažymos apie atsiskaitymą už komunalines paslaugas bei renovavimą (notarui) paruošiamos per 5 darbo dienas nuo prašymo priėmimo dienos. Paslauga yra mokama.
Taip, galite.
Prisijungus prie MOKI JONAVA savitarnos paskyros, pasirinkite skiltį <Mano objektai> ir "Kaupiamieji fondai " dalyje išskleidus namo kaupiamųjų lėšų informaciją, galite peržiūrėti namui atliktų darbų sąrašą už kiekvieną mėnesį navigacinių mygtukų pagalba. Detalus aprašymas savitarnos <Pagalba> skiltyje.
Taip, galite.
Prisijungus prie MOKI JONAVA savitarnos paskyros, pasirinkite skiltį <Mano dokumentai>, kurioje paspaudus mygtuką <Atsisiųsti> galėsite atsisiųsti ir peržiūrėti namo metinę veiklos ataskaitą.
Prisijungus prie klientų savitarnos „MOKI Jonava“ – Viršutinės ekrano dalies dešinėje pusėje išskleiskite Vardenis Pavardenis ir pasirinkite „Paskyra“. Atlikus reikiamus veiksmus, paspauskite < Saugoti pakeitimus>.
Paskyros nustatymuose galite pakeisti savo kontaktinę informaciją, sąskaitų pristatymo būdą, pakeisti slaptažodį ir pašalinti iš savo paskyros sutarties (mokėtojo) kodą po būsto (objekto) pardavimo kitam asmeniui.